Thursday, April 13, 2006

Lidt stiv alligevel...

Så gik det jo alligevel som det skulle være - påskeferien skulle da indledes med lidt alkohol i kroppen. Jeg blev stiv og jeg har godt af det.....

Jeg var på Luderen, som er et lidt mærkeligt sted men ok for en enkel øl. Jjeg fik banket nogle fyre i bordfodbold og så var jeg glad - eller nok rettere mere frisk og frejdig, hvorefter jeg så fik tæsk....

Og i øvrigt så er der så meget forår i luften - alle er kåde! Og det er jo også fedt nok. Godt nok regner det i dag, men foråret eksisterer i folks hoveder. Og med rullehockey'ens indtog for mit vedkommende, så er jeg meget forårsagtig bl.a. ved at nægte at tage langærmede bluser på.

3 comments:

Anonymous said...

hej Lotte. Sjovt af følge lidt med i dit liv. Jeg synes bogstaverne er meget små, men heldigvis kan jeg forstørre på min mac - og så kan jeg læse det hele. Jeg synes du er dygtig.
mor

lolula said...

Tillykke!!!

Du er hermed den første kommentator på min blog:-)

Jeg kan godt forstørre teksten, så kan du se hvordan det virker... giv endelig besked om det er bedre. Du skal da ikke selv gøre det....

Anonymous said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»