Tuesday, July 04, 2006

Vendt hjem

Så er jeg vendt hjem fra Festivalen. Det var rigtig fedt og også rigtig hårdt.

Vores projekt kørte som smurt. Det var let at få folk med og alt flaskede sig selvom vi stødte på lidt små-problemer. Det bedste var nok at dele ølbilletter ud til folk - man kan praktisk talt få folk til at gøre alt for en ølbillet på festivalen...

Musik fik jeg set meget af. Bla. den hardcore 20-årige rapper ved navn Lady Sovereign og The Recounters var mine favoritter. Jeg fik selvfølgelig også danset til et latinband samtidig med en ordentlig brandert så alt gik vist som det skulle.

Jeg er godt nok ikke helt frisk endnu og skal nok sove 24 timer igen for at være klar igen.

4 comments:

Anonymous said...

det lyder sjovt. Glæder mig til at høre mere, men sov nu bare ud først. SES, hej, hej...

Anonymous said...

Hej Tottie!
Godt at høre, at du har overlevet diverse druk-, sex-, og narkoorgier på årets Roskilde Festival. Glæder mig i øvrigt til at høre noget mere om ølejren... fællestelt, fællesbad...hmm
Desuden så ses vi vel til sommertræning i din nye klub den 17.juli...;-)

lolula said...

Mor: lad os snakkes ved i dag eller i morgen:-)

Sophie: He he ja orgier var der masser af - jeg var vist ikke helt med...

Hvilken klub? og er jeg formand? hvorfor er det min? hjæææælp???? og hvad går sommertræning ud på?

Anonymous said...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»