Tuesday, October 31, 2006

Kort

Ja så har jeg tilføjet en ekstra feature på min blog - nu kan I se hvor jeg er!!!

Ja jeg ved det, det er ikke så spændende at I kan se at jeg er i DK, men lad mig lige finde ud af om jeg få det zoomet ind til København. Så bliver det jo straks meget sjovere. Jeg har også lige taget en fancy lånemobil i brug (eller den er kun fancy fordi den er god til at gå på nettet med...), så måske vil I kunne se hvor jeg bevæger mig hele tiden!!! I er mine overvågere er I.

Nå men giv besked om I synes det er fedt!

4 comments:

Anonymous said...

Cafe Ægir???? Ka' det være rigtigt?

lolula said...

Det er jo et fantastisk sted:-)

Anonymous said...

Stenet koncept... Kan den ikke placeres, så den ikke skygger for teksten? Eller er det kun i min browser?

lolula said...

Undskyld - det er mig der har glemt at centralisere visse elementer... skal nok gøre det - jeg glemmer jo at teste så tingene flyder...