Tuesday, November 21, 2006

Nærmer sig

Nu nærmer eksamen sig snart - det er faktisk ikke så slemt dette semester, men alligevel tænker jeg meget over det. Jeg har en rapport og en præsentation af vores mobile koncepter - jeg tror faktisk jeg har glemt at fortælle hvilket koncept vi arbejder på nu. Det er hedder TankeWerk og er et lydcommunity baseret på tanker til unge i alderen 20-25 år. Det er et ok koncept - jeg savner dog lidt det gamle - det med skriget!

Nå men til januar er der en mundtlig eksamen som vi afleverer yderligere en slags rapport til nu - så december måned bliver en rar måned med læsning og indkøb af julegaver. Åh nej julegaver - det er jo hyggeligt at købe til andre men jeg skal jo selv finde på hvad jeg ønsker mig.... jeg tror jeg starter ønskelisten her:

Bluetooth til computer
Puder
Tøj
Bøger
Bluetooth headset - altså ikke de der til håndværkere men høretelefoner som er trådløse hvor jeg kan høre musik og tage min telefon hvis det er...
Sofa
At få ordnet og malet det skab som står på loftet (og hjælp til at bære det ned)

Skal nok komme på mere, men nu er jeg da startet...

2 comments:

Anonymous said...

- og det er rigtig godt du er startet med ønskesedlen. Held og lykke med eksamen.

Rose said...

Undskyld, men jeg tror at jeg er gået glip af et eller andet her i Spanien, men ud fra din blog kan jeg gætte mig til, at det lille kort, der er i hjørnet af din blog, viser hvor du er nu??? Så lige nu sidder du altså på cafe ægir??? Ja, jeg er da godt nok imponeret!
Og held og lykke med eksamen herfra.. Den klare du jo snildt:-)