Wednesday, February 07, 2007

Zlango

Så er jeg lige støt på sproget Zlango i dag - det er sku sært. det er et ikon sprog som alle i verden kan læse (eller kan de? for læs lige det her):



Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skrevet, måske; vil have klogskab snart og meget af det - måske... forstår ikke helt dette sprog.

Også er jeg ved at samle den lampe jeg fik at mine forældre i julegave - Øv, eller det er sådan en fed lampe, men den gør ondt at samle og det koster blod, sved og tårer! Når den hænges op tager jeg et fint billede, for så er alle sorger glemt!

PS: far husk fatning:-)

1 comment:

Pernille said...

Altså, jeg læser: frustration, du er ensom eller sulten og din hjerne er ved at koge over...

Jeg håber ikke det passer - men jeg kan jo heller ikke engang tysk!

Hils omkring dig og tillykke med din nevø:)