Monday, March 19, 2007

Roskilde Rates

Så blev ideen valgt og det blev den som Tine også stemte på!

Hjulet hed den i morges - men nu hedder den Roskilde Rates - se videoen for at finde ud af hvad det præcist er og kom endelig med kommentarer:-)


Bemærk lige ændringerne på bloggen - jeg er nu gået fra den gamle til den nye, så mit system bagved er lettere at gå til. Og jeg har endelig fået min længe ønskede labelscloud/tagcloud - ved du ikke hvad det er eller gør godt for, så skriv og spørg:-)

7 comments:

mormormor said...

Det et meget, meget spændende, og jeg tror jeg forstår det meste. Held og lykke til hele RR-holdet

Anonymous said...

Det er sikkert meget spændende, som din mor hun skriver. Men jeg er for gammmmmel! Jeg kan ikke følge med. Men held og lykke.

Otto said...

Det er en rigtig god ide. For at det skal blive en succes vil det være en god ide at alliere jer med Roskilde Festivalens Ledelse og meget gerne nogle mobilselskaber. Det er et ambitiøst og spændende projekt, som jeg vil håbe lykkes.
Pøj Pøj!

lolula said...

Tak for kommentarer:-)

Birthe: der er ingen som er for gamle!

Vi har allerede kontakt til roskilde og sms-servicen laves via studiet så første skridt er taget! Vi får endeligt gå fra ledelsen om i denne uge! Håber de vil have det!

Jeanette said...

Glæder mig til at høre mere om det - det ville da være lidt sejt at kunne prale med min kusine har været med til at lave det:-)

Familien Guldberg Larsens blog said...

Det er for sejt, Lotte. I er jo vildt kreative. Held og lykke

lolula said...

Tak fro alle jeres meget fine kommentarer:-)