Tuesday, April 03, 2007

Ferie?

Så er det påskeferie..... eller nej det er det ikke.

Der er masser af ting jeg skal lave; skole, skole og skole, male, male og male....

Puha! Men så er det godt der er ferie til at gøre det ik...

Nu er familien flyttet og jeg føler mig helt alene i KBH. Det er ret mærkeligt og jeg ved ikke helt hvad jeg skal. Hvor er min aftensmad og min hyggetid? Jeg skal ud og finde den et sted i København.

Stine, en veninde fra Honduras (altså hun er dansker) har heldigvis været på besøg, så der har jeg ikke følt mig så alene. Men nu er hun taget afsted igen.

4 comments:

Pernille said...

Hej Lotte:)

Tillykke med lejligheden og alt det fede der følger med! Jeg ville da ønske jeg kunne kigge forbi og holde dig med selskab!! Men, jeg kan godt forstå du synes byen virker stor nu.. Viser du ikke et par billeder når du er på plads?

mormormor said...

Husk vi ses på mandag.

lolula said...

det er noteret i kalenderen:-)

Jeg skal nok komme med billeder!

Jeanette said...

God ferie og god arbejdslyst:-)