Monday, May 07, 2007

Antisocial

Så er jeg hjemme igen efter en vild social weekend.

Først var jeg jo i Århus og spille floorball til Marselisborg Cup. Som de skarpe nok har bemærket så twittede (se badge i højre spalte) jeg floorballresultater. Godt nok stoppede jeg da vi begyndte at tabe for så var det altså lidt øv - I ved det dumme nederlag til Hvidovre - Øv hader at tabe til lige nøjagtigt dem!

Men så vandt vi en græsturnering - Cocio Cup - så var vi glade igen. Se billeder:






Der var lige så meget floorball, som der var fest og ballade!

Men efter en sådan megasocial weekend og i øvrigt Stines 30 års fødselsdag i går med fantastisk solhygge, hjemmelavet lagkage og godt grillmad så trænger jeg til at være antisocial i aften. Derfor står studie på menuen, men jeg skal huske at gå tidlig i seng:-)

3 comments:

Anonymous said...

Fik du scoret;-)

mormormor said...

Sov godt og længe. Godt at høre det har været en god tur - og vi fulgte skam med på det der "tvitte-vit-noget". Tillykke med græssejren.

lolula said...

Jeg fik scoret rigtig meget! men flest hvor nettet bevægede sig!