Friday, June 29, 2007

Lidt mere menneske

Så er eksamenerne slut! Endelig - nu føler jeg mig 5 % som menneske og jeg glæder mig til det bliver 100% Men der går nok lidt tid, det har været en hård omgang.

Alle eksamener er gået godt - eller jeg mangler stadig karakter fra én, men jeg synes ikke jeg kunne have gjort det bedre, så det må vel være fint. Så nu kan jeg for alvor tælle ned i mit studerende liv. Jeg mangleret lille semester, hvorefter specialet påbegyndes i januar.

Så ja mit liv er vist på plads, men det er jo også meget godt med lidt struktur. Men på mandag drager jeg til Roskilde Festival for at være meget ustruktureret!

2 comments:

mormormor said...

Det er rigtig flot klaret Lotte og rart at høre du næsten er dig selv igen. Vi snakkes

Familien Guldberg Larsens blog said...

Tillykke og tak for din sms :-) God festival, ryg nu ikke for meget... :-)