Thursday, August 23, 2007

Net net net

Endelig er jeg kommer på igen. Windows stinker kort sagt - det havde i hvert glemt at det havde et netværkskort så nu er der to i for ellers glemmer Windows det igen... Det er godt med flinke naboer som kan hjælpe til med IT for nej jeg har ikke selv åbnet computeren og sat kortet i......

Og så er det officielt nu - jeg har skiftet floorballklub! Fra Floorball Fællesskabet til Hafnia.
Jeg havde en god afslutning med pigerne i FFK i tirsdags, så det var rigtig rart men også hårdt og trist - det er nu lidt mærkeligt. Men jeg tror det er en god beslutning for mig. Jeg skal allerede spille kamp i dag! Masser af kasser skal jeg lave - håber de sætter mig ind som wing....

2 comments:

Heyns Raske Svende said...

Hej Lotte.
Selv om Hafnia primært er en klub for de højredrejede egoister, så ønskes du alligvel tillykke med skiftet.

Rød front.

lolula said...

tak... og tro mig jeg infiltrerer dem med røde budskaber!