Monday, November 12, 2007

Speciale getting serious!

Så havde jeg første officielle arbejdsdag med specialet idag samme med min specialemakker Christiepingvin. Sidste uofficielle møde var på cafe med dertilhørende øl...

Vi begynder først til februar, men lidt detaljer skal liige på plads inden såsom specialekontor, vejleder og ikke mindst en lille dispensationsansøgning som skal godkendes.

Vores emne er:
Kan mobile medier ændre det danske samfund/den politiske scene gennem deres sociale brug?
Og så bruger vi Ungdomshuset som case:-)

Vi opretter selvfølgelig er et dertilhørende digitalt rum (fx blog eller wiki), hvor vi kan nørde så bare rolig mit fokus for denne blog ændres ikke (det er stadig om mig migmigmigmig og atter mig!).

4 comments:

Tore said...

Good luck, young Padawans. Må mobilkraften være med jer!

lolula said...

Mange tak:) starwars nørd eller bare lidt entusiastisk?

Tore said...

Starwars citater er for smukke, selvom filmene er noget crap. Næh nej, Firefly skal der til, hvis det er scifi... eller Battlestar Galactica.

mormormor said...

Held og lykke