Sunday, December 02, 2007

Jeg har gjort det!

Som led i min udddannelse, og fordi mobile medier er så røvseje, at jeg falder i svime over dem, har jeg nu købt en Ipod Touch. Ja hvorfor lige en Ipod touch og ikke en Iphone - hvem f... gider købe en telefon uden 3g? og nej jeg gider ikke vente på Iphone med turbo3... og så er en Iphone også lige lidt mere dyr i det.

Det bliver for vildt - jeg skal surfe, surfe, surfe, høre lidt musik, surfe igen og igen og igen, se en video, høre podcast, surfe, surfe, surfe, sure og surfe...

Det bliver den vildeste mobile oplevelse udover alle grænser!

2 comments:

Marc from podhead.net said...

Tillykke med din iPod Touch. Den har jeg stadig til gode...

Husk at tjekke vores arkiv over danske podcast ud på www.podhead.dk.

Venlig hilsen
Marc
podhead.dk

lolula said...

Det skal jeg nok:-)