Sunday, January 20, 2008

Så er der dømt vild uge!

Den kommende uge bliver for vild!

I morgen skal jeg til kvindemøde.... altså DIF vil have flere kvinder på toppen (i bestyrelser, som træner, som dommere etc.) - så jeg er med i tænketank under Dansk Floorball Union.

Tirsdag har jeg fødseldag og skal til eksamen i social software. Jeg afvikler lige hurtigt eksamen og derefter skal der hygges med mor, far og la familia.

Onsdag dag skal jeg til mosterprøve! Det vil sige jeg skal passe begge børn fra morgen til eftermiddag.... uhuhu

Torsdag starter jeg mit nye job hos refugees united. Et projekt med et fantastisk formål, som jeg skal være med til at udbrede. I skal nok høre meget mere! Og i øvrigt er jeg blevet hjælpelærer i faget social software . Juhu - det spiller bare.

Fredag hænger jeg ud! Hvis jeg er rigtig heldig får jeg min computer..... håber håber håber.

Lørdag holder jeg megafest.

Og søndag hedder det helt sikkert hovedrengøring og tømmermænd.

Kom ikke og sig at jeg ikke lever fuldt ud lige for tiden!

No comments: