Sunday, September 03, 2006

De fik tæsk!

Så er jeg kommet hjem fra en rigtig fed træningslejr i Århus. Det var godt at være sammen med alle de andre piger og især få snakket med dem, som jeg ikke kendte.

Vi spillede mod et århusiansk hold. Igår blev det uafgjort med i dag fik de tæsk 4-2. Det var godt at vinde, men det var fortjent og jeg er ret meget overrasket over hvor godt et hold, jeg synes, vi har i år. Set i lyset af at halvdelen kun har spillet floorball ét år og knap har spillet kampe som kan tælles på en hånd, så klarer de det bare så godt!

Det bliver en god sæson!

Vi nåede lige et smut forbi Århus Festuge - det var da en god ide, men der var godt nok fyldt at stive teenagere. Vi så Marie Frank, hvilket var rigtig rart og jeg jeg fik i hvert fald slappet af i hovedet.

No comments: