Saturday, September 23, 2006

Klubfest

I aften er der klubfest i FFK. Det plejer jo ikke at gå stille for sig, men jeg må nok indrømme at jeg tenderer til at tage tidligt hjem i aften. Der er bare også en dag i morgen hvor jeg skal få slappet lidt af. Jeg lyder gammel og træt (føler mig måske også sådan...), men jeg skal nok nå at få sat mine spor på festen alligevel. Der er sportstema så fodboldtrøjen og svedbåndene er lagt i tasken!

Om et par dage kommer der nok billeder i galleriet, og det er jo altid spændende at se de sidste der er taget.

4 comments:

Anonymous said...

Fik du scoret med dit nye lækre hår?

lolula said...

Nææ jeg lavede snigeren kl. 14:00. Men det er jeg glad for da folk endte sovende i baren og kastende op i bedene foran....

Anonymous said...

Kl 14 - det var tidligt :-)

lolula said...

jeg skal vist lige holde styr på klokken - kl. 02:00 mente jeg!