Saturday, December 02, 2006

MIl færdig og Next

Så blev MIL færdig. Det var rart at få det overstået. Vi præsenterede 2 koncepter, hvor af det ene fik et såkaldt no go, hvlket vil sige jeg nu må bryde min fortrolighed og tale med andre om det. Det var det tidligere nævnte skrige projekt. Skriget forsvandt dog hen ad vejen med udviklingen af - måske er det bare for svært at arbejde med skrig... Et andet projekt fik go, som jeg ikke må fortælle om, men det har en snært af sofistikeret hippiehed og poesi på højeste plan - når jeg kan skal jeg nok fortælle.

Så er der kun eksamen tilbage!

Og så var jeg på NEXT udstilling. Det synes jeg var mægtigt sjovt, men jeg havde selvfølgelig også lige fået en meget stærkt strawberry daiquiri i baren.... Men jo den kan anbefales - den er bare ikke så stor.

No comments: