Wednesday, December 27, 2006

Stadig jul i kroppen

Så er det overstået, men jeg synes stadig jeg har jul i kroppen. Jeg er stadig hjemme hos mine forældre og derfor har jeg den der træthedsfornemmelse i kroppen man får når man ikke laver noget og sover for meget. Det kan vel betegnes som det fuldstændige modsatte af stress og selvom jeg har lidt ondt i hovedet så er det jo meget godt.

Julegaverne var fantastiske i år - især dem jeg gav, men også dem jeg fik - flot lampe, bøger, et fint maleri af en bus (hævder min nevø på snart 3 år.), en skruemaskine osv. Og så lidt penge som jeg bruger på en fed lædertaske. Bedre kan det vist ikke blive.

Min mor fik en blog, så nu kan I også følge med i den. Hun går nok først igang om nogle dage, da jeg lige skal sætte ind hende ind i det. Den er tilføjet min blogroll!

No comments: