Tuesday, January 09, 2007

Flickr

Så har jeg endelig fået tilføjet en slags fotoservoce til min blog. Jeg har en konto på Flickr og der kan I gå ind og se alle mine billeder - skal godt nok lige have uploaded dem alle. I er også meget velkomne til selv at lave en konto derind, for så bliver det nemlig sjovere. Så bliver vi Flickr-venner og kan dele vores billeder! Og dele billeder - det er sejt - Prøv at tænk på den gang i skolen, hvor man byttede billeder og det gjaldt altid om at bytte med de mest seje. På Flickr behøves vi ikke at bytte, men derimod bare dele:-)

Jeg har givet bloggen en pift ved at tilføje en Flickr-badge her i højre side. Det er lidt hyggeligt flash, som gerne skulle fryde øjet.

4 comments:

mormormor said...

Det er super flot. Det må jeg også prøve... Ej, jeg tror, jeg holder mig til min blog indtil videre.

Jeanette said...

Det ser rigtig godt ud - jeg har været inde og kikke..

Pernille said...

Hej Lotte

Glædelig jul, godt nytår, tillykke med niecen og skal jeg ikke også sige tillykke med fødselsdagen, snart? Ja jeg er bagud og har ikke styr på meget lige for tiden, men jeg følger dig jævnligt. Det er skønt du har lavet bloggen, så jeg kan se hvordan det går:)
Hils derovre
Knus og kram fra Pernille

lolula said...

I lige måde pernille;-)
JO fødselsdag er lige om hjørnet - og selvfølgelig skal jeg nok gøre opmærksom på det her på bloggen...

Det glæder mig at du kigger forbi i ny og næ - bliv endelig ved!