Monday, January 08, 2007

Morgen

Så er jeg for første gang i lang tid stået tidligt op - altså mens det er mørkt. Jeg skal til vejledning kl. 9:30, og siden det er på amager, så må jeg hellere komme afsted i ordentlig tid. Nu er juleferien for alvor forbi og eksamen skal nu bare overståes. Det er faktisk nogle meget fede tekster jeg læser - de er ikke så svære og egentlige bare hyggelige.

Nå men når eksamen er overstået, så kommer min honduranske værtsbror til DK. Han hedder Carlitos og bor i USA. Han arbejder for et flyselskab så han kan rejse gratis og så tænkte han - "jeg kommer sku lige til Danmark". Det bliver rigtig fedt og meget spændende for jeg har ikke set ham siden 1998!

2 comments:

Jeanette said...

Hej Lotte
Håber det går godt med læsningen - hvornår er eksamen? Så skal vi krydse fingre for dig!

lolula said...

Eksamen er på næste tirsdag - og jeg har den der fornemmelse af at det bare skal overstås. Jeg har jo kun en enkel eksamen så det er meget priviligeret, men derfor også lidt svært at tage mig sammen.

Og I må meget gerne krydse fingre!