Wednesday, February 13, 2008

Asbjørn

Min søde lille nevø er blevet 4 år i dag! Han er en stor dreng nu. Jeg synes ikke jeg bliver ældre med tiden, men det gør han da:-)
Jeg glæder mig meget til fødselsdagsfesten i weekenden.

Men noget helt andet er at jeg skal til Cure koncert i aften. Det glæder jeg mig også sindsygt til! Det begynder kl. 19:00 så de har tænkt gamle trætte arbejdende mennesker med i målgruppen - det er nok meget godt, siden jeg er helt smadret lige for tiden pga. fast og rutinearbejde med specialet.

4 comments:

mormormor said...

Hva' så med os der var til koncert kl. 13 - og det var altså ikke i Ældresagen. Men dejligt at nogle viser hensyn til vores vågne timer. Ses.

Jeanette said...

Hvor er du heldig du skal til Cure koncert - jeg så dem sidste gang de var i Danmark! Glæd dig.

lolula said...

hihi ja det er rigtigt - vi må spørge Nørlund og Unmack hvorfor dette tidspunkt....

Cure var så fedt!

Unknown said...

Husk at tilbyde Asbjørn jobbet som IT-supporter (eller hvad det nu var) på min. 3 år. Han er jo overkvalificeret nu! :-)