Monday, February 18, 2008

Ingen mobil hele weekenden...

Der er sket det yderst mærkelige for mig. Jeg har været i Haslev/Ringsted hele weekenden og fredag aften løb mobilen tør for strøm. Nu sidder jeg her mandag morgen og har stadig ikke været hjemme, så den er stadig tør.

Det vil faktisk sige i en brugsmæssig kontekst, at jeg har ikke anvendt, hørt, gjort noget med min mobil i snart 3 fulde døgn!

Jeg hungrer!

Men ok har været godt dækket ind med mac og ipod....

PS: har du forsøgt at få fat i mig, så ved du nu hvorfor det ikke var muligt..

4 comments:

Anonymous said...

Det må have været en meget traumatisk oplevelse :o)

mormormor said...

Og du klarede det utroligt flot.

Anonymous said...

Hej Lotte.
Jeg har ikke prøvet at få fat på dig, tværtimod håber jeg du nyder tiden med familien.
Vi ses vel den 18/4.
Knus Birthe

lolula said...

ja vi ses til konfirmation:-) det bliver spaendende.

Nu glemte jeg saagar ogsaa min mobil i skolen idag... Underligt!