Friday, April 11, 2008

2 år gammel!

I dag har min blog 2 års fødselsdag. Jeg havde ikke regnet med, at jeg skulle blogge så længe om selv og mine navlepillerier her på webben...

Men det er fedt og jeg er faktisk rigtig stolt. For det er jo ikke kun mig som blogger, men jeg er en del af en hel blogossfære - min mor, la familia, kusinerne, kæreste, veninde osv.

Så jeg regner med at fortsætte mange år endnu.

Når jeg bliver 95, så kommer det vel til at handle om sygdomme og oldebørnsbesøg - ligesom verdens ældste blogger.

Tillykke:-)

3 comments:

Anonymous said...

Hurra, hurra, hurra! Gi'r du så en lille en?

Anonymous said...

Teløk mæ'ed ;-)
Eo - som øver sig på det jydske, da nøglen til huset er hjemme :-)
Ps. Kommer til at savne dig MEGET i Jylland

Anonymous said...

Tillykke, tillykke, tillykke :o)