Saturday, April 19, 2008

Total turist

Så har Orlando haft gang i turistbenene - på min farmors gamle cykel har han set lidt af hvert af København. Og jeg har fulgt med om eftermiddagen primært.

Havde lige glemt at det var dronningens fødselsdag her den anden dag, så der kom han jo en halv time for sent og så hende lige præcis ikke. Men måske var det også nok at være lige og næsten:-)

Han var med til demo i torsdag for lige løn - ham og 39.999 kvinder.

Vi har lige været til Michelles konfirmation, så der fik han også oplevet en god traditionel familiefest. Der var telt, sange, mad, børn og voksne og en flot konfirmand i fin hvid kjole.

Nu har jeg efterladt ham i Århus, hvor en anden honduraner er, så nu bør jeg lave noget speciale. Øh ikke bør, SKAL! nu, lige nu!

1 comment:

Anonymous said...

Godt han ikke er en tilfældig turist dog.

Og ja, du skal arbejde meget med specialet i dag, søndag. Ingen selviske bagtanker fra min side dog ;)