Saturday, May 10, 2008

Firkanten genopstod!

Da jeg startede med at spille floorball hed klubben Firkantens Boldklub. Det blev siden hen til Firkantens floorballklub og nu hedder den så Floorball-Fællesskabet København efter en fusion med Brønshøj Floorball.

Denne historie vil jeg ikke fortælle - Allan her har den lange fortælling... (den med træstaven og Henrik er desværre ikke med).

Historien jeg ville fortælle er, at mit første floorballhold genopstod til DM i 3 mands floorball. Tine, Eo, Mette, TV, Charlotte og jeg gav den gas i 4 kampe:
Vi vandt desværre kun én kamp - men jeg tror, vi skal gøre det igen og så bliver vi endnu bedre. Om ikke andet så var det i hvert fald rigtigt sjovt og underligt nok meget hårdt at spille 4 x 4 minutter i alt!

1 comment:

mormormor said...

I holder jer sørme godt - bliv ved med det.