Wednesday, May 21, 2008

Min far er på Facebook

Jeg troede, der var nogle som lavede fis med mig, men nej min far er sgu på Fjæsbogen.

Og det er faktisk min egen fejl?! Jeg lavede jo denne post om min specialekammeraters facebookgruppe, hvor jeg henviste til, at man kunne se billeder. Facebook er jo et lukket land (eller et smart kommercielt land?), hvor man ikke kan se noget, hvis ikke man er oprettet.

Så ja, min far var jo nødt til at oprette sig.

Hvad har jeg rodet ham ud i? en farlig tidsdræber? et virvar af vampyrer og hotties konkurrencer? vilde videoer? udskejelser på wall'en?

Så nu er både mor og far i sociale netværk på webben - jeg synes faktisk, de er lidt seje....

3 comments:

Anonymous said...

Og der går ikke lang tid før man får venner.

Bare ikke Pia Kjærsgaard eller andre extremister vil være venner med en!

FOrhåbentlig kan Facebook bruges til noget fornuftigt!



find på at blie ens

lolula said...

du kan altid ignorere friend request, så hvis pia k kommer efter dig, så kan hun godt droppe det!

jeg må lige tjekke dig ud igen og se om du har lagt billede på.

Jeanette said...

Det ender med jeg også må prøve at oprette en profil! Ellers finder man jo aldrig rigtig ud af hvad der foregår....