Tuesday, May 30, 2006

dejligt!

I dag får jeg slappet af. Jeg sov så længe jeg kunne, hvilket vil sige til kl. 10:00, hverefter jeg fik købt et blandingsbatteri. Mit batteri i brusekabinen virker ikke, hvilket betyder at jeg har skoldet min krop med 50 graders varmt vand et par gange. En meget flink ven kommer forbi og ordner det, og han ordnede også lige mit toilet igår. Jeg er så dårlig til håndværkerting og ved aldrig hvad jeg skal gøre.... men nu bliver alt fikset!

Folk er jo så flinke og man skal huske at spørge om hjælp. En nabo har lige ordnet min internetadresse, da den "hopper af " nogle gange. Det er jo godt at tilfældige møder kan føre til at jeg får det bedre i hverdagen:-) Mon også jeg gør det for folk?

4 comments:

Anonymous said...

Ja, du hjælper også folk i hverdagen. Du sender dem et smil og siger nogle gode ord. Det er ligeså meget værd som træk og slip, blandingsbatteri og internet.

lolula said...

Det var sødt sagt:-)

Anonymous said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

Anonymous said...

I find some information here.