Monday, May 15, 2006

Hård weekend

Så er weekenden ovre og nu her mandag morgen er jeg nogenlunde frisk. Jeg kan dog stadig mærke shots'ne i kroppen, tæskene fra floorballbanen og de mange råd floorball'ers kommer med (fx Kaj-kanonen, Slask og Signe Svanski!). Se FFK's hjemmeside for et referat af weekenden:-)

Da jeg kom hjem til mine forældre igår, kunne jeg intet sige og jeg sad praktisk talt og faldt i søvn under aftensmaden! Undskyld mor og far....

Når jeg får billeder fra turen skal jeg nok lægge nogle ud her i bloggen.

5 comments:

Anonymous said...

Hej Lotte
Tillykke med "faldskærmen", du har vist ikke været helt vågen alligevel, da du skrev. Nå, pyt, det er godt du er oppe igen, og du er tilgivet for at falde i søvn ved maden!!

Anonymous said...

Scoring? Skal det forstås sådan, at du alligevel kom ned på knæ?? ;)

lolula said...

Næææ kun da det var jeg skulle gå ad køkkenvejen!!!

lolula said...

Og mor, tak for kommentaren! Du skal snart se mit fine universitet.....:-)

Anonymous said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»