Friday, May 19, 2006

Lidt af hvert

Dagen i dag er lagt op til: Skriv, skriv og atter skriv! jeg kan mærke at jeg er in the mode..... Der er afleveringsfrist om en uge præcis - fuck.

Spiste med hele familien i går - det var hyggeligt.

Skal til noget Poesi i aften. Der er ene eller anden festival. Glæder mig, men er det mig? Vil jeg synes det er spændende. Et par år tilbage på Kulturnatten hørte jeg digtoplæsning i Radiohuset - det var superfedt, men der var også musik imellem og lidt øl og sådan....

3 comments:

Anonymous said...

Hej Lotte

Håber det går godt med skriveriet??Vejret er da med dig!

Knus fra Jeanette

lolula said...

Ja, det må godt forblive gråvejr indtil på fredag kl. 15:00!

Eksamenerne begynder godt nok, men der må det godt være solskinsvejr - så giver lærerne måske højere karakterer.....?

Anonymous said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»