Tuesday, June 27, 2006

Roskilde!

Så er det festivaltid!

Jeg drager afsted i morgen for at undersøge den interessante situation efter koncerter, men også for at gå til den med hensyn til fest og farver.


Det bliver jo supersjovt - godt nok skal vejret lige blive lidt bedre og jeg skal lige vende mig til de klamme toiletter, men ellers så bliver det fantastisk at høre musik, hænge ud og forhåbentligt bare at være til.

Min blog får nok ikke opmærksomhed - måske da jeg jo er i besiddelse af en computer derude. Men regn ikke med posts! Jeg håber jeg får nogle sjove billeder, så skal jeg nok lægge dem ud eller linke til dem.

3 comments:

Pernille said...

Du er sgu da go'! Tillykke med eksamenerne!!
Håber Roskilde er super - solen kommer for alvor imorgen

God ferie og god sommer - jeg håber vi ses snart!? -I Mørke måske?

lolula said...

Tak:-)

Dejligt eksamenerne er overstået og nu også roskilde. Det er jo hårdt for kroppen!

OM ikke andet så ses vi i august under alle omstændigheder!

Anonymous said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»