Sunday, July 30, 2006

Æv - hjemme igen

Så er jeg vendt tilbage fra ølejren på Røsnæs. Det var så fedt at jeg slet ikke ville hjem til byen igen, for der kører der biler og er mange mennesker som ikke hilser på en. Æv!

Men lad mig fortælle lidt om hvordan det gik.

Gry, hendes lillesøster Freja og mig tog afsted fra Hovedbanen forrige lørdag.
Vi var meget spændte og var fyldt op af tusindvis af fordomme og selvfølgelig dermed også en masse forventninger.



Vi ankom og skulle sove i fællestelt - Jørn, som havde lidt ølejr-erfaring, fortalte at vi skulle vælge telte uden bleer pga. små og søde skrigeballoner om natten.. Og det blev et godt valg af telt. Vi kom til at sove sammen med Jørn, Luna, Catjaya og Keenan. Ingen skrig og ingen snorken - kun lidt lyde fra heste og selvfølgelig fluer!



Hvad laver man egentlig på en ølejr?
Jo vi bager bla. snobrød.



Vi hører musik. Der var band søndag aften, hvilket var mægtig hyggeligt. Men der var også meget fællessang ved bålet - mange C.V. Jørgensen sange blev sunget og selvom jeg forsøgte at ønske Britney Spears med "Toxic" så blev det aldrig spillet, men Take That derimod var et hit!





Forelskelse opstår:



Vi vasker op. Det var et yderst raffineret system, mange forskellige slags kar med vand i, så vi var sikre på det var rent.... jeg tror nu aldrig det blev helt rent. Slet ikke når opvasken foregår kl. 23:00 med pandelygter på.



Vi ser på naturen.


Vi spiller kæmpeludo - Ludo tager ufatteligt lang tid, det kan godt blive lidt kedeligt eller også blev jeg bare lidt sur fordi vi blev nr. 3...



Vi bader, fanger krabber og får stenmassage. Stenmassage er fantastisk rart!







Se flere billeder her, men jeg har slet ikke fået dækket oplevelser fotografisk set. Ring, skriv, sms hvis du vil høre mere....

Og nej, jeg har ikke fået hår under armene
Og nej, jeg har ikke fundet en kvindelig kæreste
Og nej, jeg var ikke nøgen hele tiden
og nej, jeg dyrkede ikke yogaøvelser samtidig med jeg vaskede op.... eller gjorde jeg?

1 comment:

Jeanette said...

Hej Lotte

Det ser rigtig hyggeligt ud..du har jo inspireret os med din blog så kik på http://hedvard.blogspot.com/
Vvi ses snart - vi glæder os!!