Wednesday, November 29, 2006

Mallorca og chunches

Så har jeg bestilt billet til Mallorca!!!!!!!!!! Juhu - Maria here I come - Maria har godt nok ikke svaret på hverken mail, sms eller blog, så jeg er næsten bange for at det passer dårligt.......... svar maria svar (at det er ok, for jeg glæder mig helt vildt!).

Så har jeg lige sat en gammel plade på fraHonduras, Café Tacuba, og de er jo fantastiske. jeg glemmer nogle gange at musik er yderst rart og får en i bedre humør. De synger om chunches og det var det sejeste ord jeg stødte på i Honduras. Chunche er et ord for alt - altså ligesom smølferne også kan smølfe alt muligt, så kan man chunche mange chunches...

4 comments:

Anonymous said...

Jeg er da heldigvis overhovedet ikke misundelig.
Knus Birthe

Jeanette said...

Hvor lyder det dejligt - håber du får en rigtig god tur...

Jeanette said...

Skal du så væk fra Cafe Ægir???

lolula said...

det bliver så spændende, så kortet forandrer sig! det bliver nok cafe sangria, Mallorca!