Monday, December 18, 2006

Snart jul

Så er det jo snart jul og selvom jeg proklamerede for en uge siden, at nu havde jeg ferie, så stod bloggen lidt stille. Undskyld! men mon ikke de fleste har travlt med julegaveindkøb og julefrokoster.

Nå men jeg vil nok være lidt ustabil på bloggen grundet jeg lige skal over en hård hurddle. Jeg kan ikke uddybe den nærmere, men jeg glæder mig til det er overstået.

Nå men (igen!) nu er det jo jul så mon ikke jeg skal pynte op:
Det er jul, det er jul - lad os danse rundt i ring!

Rundt om træet, rundt og træet - fyldt med julesnask og gran
(kan ikke lige huske den...)
Åh her lugter godt af gran, det er dejligt det er jul.....gentag, hvis du selv synger med!

Nå men (igen igen) i dag er det store julegave indkøbsdag - og jeg ved næsten hvad jeg vil købe til alle, bortset lige fra Tilde, Tine og far... Det bliver svært for man vil jo så gerne finde den gode gave. Tilde er svær fordi det er hendes første jul. Tine er svær fordi det er min søster og far er bare svær sådan generelt... Nå men det kan også godt være at julenisserne kommer forbi og lægger gaver.

Håber at jeg giver lyd fra mig nogle gange om ugen - husk at at I kan bruge RSS hvis I bruger FireFox som browser. I kan tilføje bloggen som et live bogmærke og dermed tjekke hurtigere om der er nye posts i stedet for at komme ind på bloggen og måske blive skuffet. Til dem som ikke har Firefox - sørg for at få den, det er den bedste browser!

2 comments:

Anonymous said...

nej hvor er det flot. Hvis ikke man er i julestemning, så kommer man det. Glædelig jul - glæder mig.

Anonymous said...

Hej Lotte.
Det skal nok blive jul, ligegyldigt hvad. Og de der halvgamle mænd, som din far og Peter, kan være svære, men kan også overraske i den grad. Prøv at tænke sådan.
Knus Birthe og god jul.