Tuesday, January 23, 2007

Forbi

Jeg nåede slet ikke at skrive igår og gøre mere opmærksom på min fødselsdag. Men pyt det er jo et godt tegn for jeg var fuldt optaget hele dagen med gæster og god mad.

Jeg lavede fantastisk mad med lam og rødbeder, ikke at forglemme en lækker kage med is til.

La familia var her og Carlitos selvfølgelig, så det var rigtig hyggeligt. Og rigtig mange har sendt mig søde sms'er og mails for at sige tillykke med fødselsdagen - 1000 tak! Jeg glemmer nogle gange at jeg kender rigtig mange gode mennesker og det er bare rart at finde ud af det.

Jeg fik en fantastisk gave fra 2TH. Se:
En superfed striktrøje.

Så fik jeg også støttecd'en til Ungeren - lidt politisk har en fødselsdag vel lov at være:-)

I morgen drager jeg til Mallorca, så jeg regner med at blogge med lidt billeder derfra - jeg skal dog lige have min moblogging til at fungere via Flickr, da jeg ikke lige kan finde de rigtige numre at sende til - hvis du ved det, giv besked!


Og så vil jeg også lige sige at vi sætter en floorballkampagne i gang i denne uge. Så er du pige, kvinde eller bare noget der ligner, så kom og spil floorball:

No comments: