Tuesday, September 18, 2007

Min farmor

Det er faktisk lang tid siden, der er blevet taget et billede af min farmor på 93 år, så derfor gjorde jeg det lige i foregårs:
Farmor på 93!
Hun har aldrig brugt en computer går jeg ud fra. Hun er jo landmandskone, hvor maden er kommet fra egen avl og alt blev brugt og intet spildt. Hun har levet et meget arbejdsomt liv og er desværre dement den dag i dag. Det betyder, at hun ligger meget i sin seng eller vrøvler lidt. Hun havde lige et par klare øjeblikke der hvor billedet blev taget, men hun blev hurtigt træt.

Hvordan kan livsglæden for en dement person egentlig optimeres? er der nogle som kender til nogle gode fif eller tricks....?

2 comments:

Anonymous said...

Hej Lotte.
Det er bare alletiders billede af din farmor og Tine. Pas på det, og på din erindring om dagen.
Knus

lolula said...

Det vil jeg gøre - tak for internettet!