Friday, November 09, 2007

Valg

Jeg har vist været lidt ophængt for valget har jeg slet ikke diskuteret her på lolulas blog.
Eller diskutere diskutere - jeg har i hvert ikke skrevet hvad jeg synes.

Dog udover Bluetooth Mod Fogh hvor der skulle være 26 brugere på verdensplan. Det er da meget godt synes jeg. Antallet af brugere tæller jeg på gruppesiden på Facebook.com.

Nå men lad mig lægge ud med mit valg som ikke behøver at være så hemmeligt (nogle vil godt holde det hemmeligt og jeg forstår faktisk ikke helt hvorfor - lad os bidrage i demokratiet!):

Hælder til SF, hvor partiet får mig stemme. Grundene er bl.a. deres miljøpolitik og deres måde at drive politik på hvor de meget gerne vil have undersøgelser af forskellige ting sat i værk som fx 24 års reglen.

Kunne også finde på at stemme direkte på Helle - er ikke så enig med hende, men vil så gerne have væltet VK(O) regeringen nu!

Jeg er angst for, at Enhedslisten ikke skal komme med i folketinget - det ville være grotekst - der er nemlig brug for klassens frække dreng og til tider er jeg også enig med dem. Men p.t. ser det ud til at de nok skal komme ind men hvis ikke kunne min stemme overvejes at ligge der.

Hvad stemmer du?

2 comments:

mormormor said...

Tja.. vi er slet ikke så uenige, Lotte. Men nu må vi se, for postbudene strejker her i byen, så valgkortene er ikke kommet ud. Post Danmark har sendt kontorpersonale ud med valgkortene, men de har ikke fundet Tyttebærvej.

lolula said...

nej, vi er ikke:-) vi ender nok som en stor sf-familie... far skal måske liiiige overtales lidt mere...

Og pyt med valgkort, bare du ved hvor du skal gå hen.