Friday, January 25, 2008

Mac mac mac mac mac

Så kom den! faktisk allerede på min fødselsdag...

Igen kom der en mystisk mand, han listede sige op af trappen, var ret forvirret og spurgte hvor længe jeg havde været hjemme. Og han kom med en stor pakke, hvor i min MacBook lå.

Og nu er jeg så meget en Mac-pusher, for jeg prøver at få andre til at købe mac's ved at de skal røre ved min.... "bare en gang til"

Ellers gik min fødselsdag fantastisk, jeg klarede mosterprøven, fik taget hul på Refugees Uniteds Myspace.

Og eksamen gik også fint - vi fik mange knubs men det gik!

Og og og jep så er der storfest i morgen - leger med tanken om live streaming af dansegulvet - så hold øje!

3 comments:

mormormor said...

Tillykke med mac'en - glæder mig til en masse tips - og rigtig god fest.

Anonymous said...

Lolulas, det er dejligt at høre at du har lavet et rigtig valg :o)

Godt at høre, at du er en vaske ægte Mac-tøs :o)

Endnu engang tillykke med udstyret.

Mange hilsner

Leif

lolula said...

tak det bliver fest og skal nok give besked.

Lars: kender dig vist ikke men blogosgaeren er jo hyggelig;-)