Sunday, March 02, 2008

Lørdag en dejlig dag..

1. marts sidste år var underlig. Nørrebros lyde var anderledes end de plejede. I stedet for bilernes myldren, lidt fugle og lidt skrigende børnehavebørn var det helikopter vinger som roterede hurtigt. Gaden ved mig var stille fordi Runddelen var spærret af.

Ungdomshuset røg... eller rettere forsvandt som murbrokker på lastbiler.

1. marts i år var der så minde-demo. En god, rolig og lang demo ud ad Nørrebrogade til den såkaldte Røvhulspladsen. Jeg var glad for at deltage, glad for at give mit besyv med til at unge behøver et ungdomshus i København (og meget gerne på Nørrebro).
God lørdag at være kritisk samfundsborger på:-)

2 comments:

mormormor said...

Godt det var fredeligt, for jeg indrømmer, vi var lidt bekymrede.

lolula said...

det skal I ikke være - jeg laver ikke ballade...:-)