Thursday, July 03, 2008

Kunne ikke sove i nat...

I nat har jeg sat tal på alle kapitler i specialet, tænkt på diskussion, ordnet konklusion, tænk på hvad jeg skal vende med min makker, tænkt på forside.... jeg er lidt træt, men det er ligesom min hjerne ikke vil stå stille - nu skal jeg bare igang!

Så fordi jeg stået tidligt op, fik jeg endelig hygget lidt med med min feedreader og Ib Potter kom med dette link. Linket er ikke spændende, men hvad jeg opdagede på sitet var, at de i bunden har lagt dette:


Det er ikke mindre end 19 forskellige måder at bookmarke sitet på - med alle de services der findes på webben. Listen er flot, lang og tankevækkende at bookmarking er en så betydningsfuld markedsføringskanal, at netop dette site ikke vil miste nogen:-)

I øvrigt sagde Potter, at ethvert blogindlæg uden billeder læses ikke... så jeg skal tage mig sammen, men er i øvrigt stolt af min mor.

7 comments:

Anonymous said...

Sidder med tårer i øjnene. Det er sætningen ” Linket er ikke spændende…” der rammer mig…

Funktionen du taler om er ”Sociable” og er et Plugin til Wordpress der giver, hold fast, mulighed at dele indlæg på 82 forskellige Social Media sites. Jeg har så valgt dem, jeg tror mest på.

Men nu vil jeg så kommentere flittigt på dit site, da jeg kan forstå, at jeg nok ikke får flere besøg fra din side.

Venligst
Potter

PS: tak for billedet i dit indlæg. Som du kan se, så virkede det ;)

PPS: hils ham den lange…

mormormor said...

Jeg er stolt over, du er stolt af mig. Jeg er bare ikke klar over hvorfor. Når jeg klikke på 'mor', så er det Potters vise ord jeg ser. Er det meningen?
Jeg er også stolt af dig.

lolula said...

sikke nogle kommentar og er helt flov. For det første har jeg glemte at lægge linket ind til den side, jeg snakkede om - det var altså ikke Ib Potters side, jeg ikke ku lide... ham (den?) er jeg ret glad og bliver meget klog...

For det andet så har jeg først nu fået rettet linket til min mor.... ups - nej min mor er ikke Ib Potter - lad mig slå det fast!

Nu har jeg igen lært noget - man skal lige tjekke sit blogindlæg inden det ryger på....

lolula said...

og hov...

Ib: Hvem er den lange? nu er jeg lidt forvirret:-)

mormormor said...

Tak - nu er jeg glad. Jeg putter nye billeder på i morgen. Sov godt.

Potter said...

Hej...

Ham den lange.... her tænkte jeg på Lars... synes jeg kan se du kender ham på eller anden måde.

Og tak for svar... dejligt ;)

Og så en hilsen til Mormor. Hun har da forstået det med billeder. Det kunne jeg godt tænke mig at være bedre til....

Potter

lolula said...

nå ja Lars - det gør jeg - og han er lang!

Mor - du skal da være stolt