Monday, August 25, 2008

Finito!

Så skete det sgu! Jeg blev cand.it....

Underligt nok, så regnede jeg ikke med at blive færdig, da jeg startede på Uni. Men nu er jeg det!

Jeg havde den bedste dag i fredags - en rigtig god og rar eksamen, ikke så mange dikkedarer, lige på og hårdt og så endte vi med et 12-tal. Vi er meget stolte.

Så var vi ude at spise på madmanifesten - super godt sted for gruppen med og uden børn, for børnene er i legerummet hele tiden (tro det eller ej, det er de!) og maden var supergod, og der var hyggeligt. Hjemmesiden er i konstruktionsmode, så den kan kun bruges til adressen.

Og så blev det lørdag - så gik shopping-hormonerne igang. Et stks. sengetæppe, en Wii, en parfume og et skærebræt - det er for fedt og jeg føler mig meget priviligeret, voksen og ikke mindst stadig ret træt...

Intet billede af wii'en, men min krop er meget øm...

4 comments:

Anonymous said...

Juhuu... velkommen på wii-bølgen... det er fantastisk og en god work out, som man ømt erkender dagen efter første spilleaften!!! Tillykke med titlen, du er og bliver for sej!!!

lolula said...

tusind tak,....... hey hvad siger du til besøg søndag aften d. 14/9 og et par dage frem...:-) jeg tager en controller med...

Anonymous said...

Det lyder mega hyggeligt. Jeg er jo lige startet på speciale der og har kontrakt på at jeg sidder hos dem 37 timer/uge så jeg bliver nok nødt til at tage derud lidt, men rasmus aflevere d. 12 så han er hjemmegående :-) Og ja, fuck så skal der spilles igennem: wii sport, Cars og Starwars LEGO :-)

Jonathan & Daniel said...

hey derovre, super fedt med titlen, et kæmpe tillykke meddet - jeg synes det lyder til at kører mega-godt for dig ;) Nyd din frihed og din Wii.
Kram Bettina