Tuesday, April 11, 2006

First post

Jeg har længe været sur på min blog/website/eller hvad det nu kaldes på www.lolula.dk. Den er forvirrende og har mange mål, samt det administrative er lidt fucked up. Jeg vil derfor rette op på nogle ting ved at skabe denne blog.

Jeg laver denne blog, som er min private, eget hygge-nygge hjørne, kommentarer om vind og vejr og alt det der narcisitiske og egocentrerede-behov for-pis.

Når nu bloggen køres via blogger.com så betyder det også at folk kan kommentere, hvilket jeg nemlig ikke er i stand til at kode selv.... Så kommentér!
Min hjemmeside bliver udelukkede om mit faglige jeg - og jeg retter det hele til i sommerferien...

2 comments:

Anonymous said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

Anonymous said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»