Saturday, April 15, 2006

Nåede noget

Igår fik jeg lavet de lektier jeg havde sat mig for. Det var lidt stort, da jeg først begyndte kl. 16:00, fordi jeg lige skulle sove en middagslur. Men flere lektier venter i dag! og lad os se om jeg får lavet lige så meget?

Igår blev der snakket om kærlighed hjemme hos Gry. Hvad er kærligheden og hvorfor er mænd og kvinder egentlig sammen? Store spørgsmål og mon ikke de gamle grækerne har svaret på det ved deres såkaldte kærlighedssymposium (jeg læste det i gymnasiet og ved ikke hvor det er blevet af og kan heller ikke huske præcist hvad det hed..... så hjælp! anyone?)

- mon jeg finder kærligheden i påsken? så skal jeg lige være færdig med skolearbejdet først!

1 comment:

Anonymous said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»