Friday, September 01, 2006

Århus

Skolestart har været til at holde ud og ok. Jeg er dog kun startet på det ene fag og går igang med det andet i næste uge.

Jeg skal have et mobilprojekt og et teoretisk fag ved det fine navn "Digital kultur". Jeg var lidt usikker på det teoretiske fag, men besluttede mig alligevel da jeg bare gik ind og købte kompendiet.

Nå men hele weekenden byder på træningslejt i Århus. Jeg glæder mig også selvom det er sammen med de hoveder du ser her oven over...?!
Ja sjovt nok så kan de sku spille floorball.

2 comments:

Anonymous said...

Hej Lotte

Jeg blev helt glad, da jeg læste i din blogdagbog.
God studiestart, men husk at tænke på Lotte, måske lidt mere flade ud og lidt mindre "det skal sgu blive det bedste projekt nogen sinde".
NB, teint kan man snyde sig til, det fås på tube, en helt igennem nem gør det selv metode.
Knus fra Margit fra Holbæk, der fik tippet af halula i Haslev.

lolula said...

HEj Margit

Godt at møde dig i cyberspace! Og tak for reminderen. Den har jeg jo brug for.