Sunday, September 10, 2006

Webcam

Jeg har nu fået tilkoblet mit webcam, som jeg købte for et stykke tid siden i Netto.
Jeg glæder mig til at afprøve det med Eo, Maria eller mor og far eksempelvis.
Det skal jo kun bruges sammen med andre som også har webcam ellers virker det lidt underligt.
Jeg er vel lidt genert når det kommer til stykket.

Jeg var på loppemarked i går med Asbjørn. Det var hyggeligt og der var en god stemning. Vi købte en junior-hockeyhjelm til ham for kun 20 kr. og en bog til en femmer. Priserne var så lave at ingen gad prutte...

3 comments:

Anonymous said...

godt at se dig. Glæder mig til at se dig og asbjørn iført jeres hjelme.

Anonymous said...

Jaaaa... Jeg glæder mig til at se dit nye webcam in action. Der skal nok komme en dag hvor vi begge er online samtidig :-) Eo

Rose said...

Hej heeiij! har også lige fået mit til at virke, så vi må lige få synkroniseret log-on-lysten:-)
knus.