Tuesday, April 17, 2007

Flytning overstået!

Så fik jeg overstået flytningen:-) Og jeg sige Jer, det gik super perfekt! (bortset fra den enkelte der ikke dukkede op uden at give besked - du ved hvem du er - skam dig!).

Det tog i alt 40 min. og herefter havde de to kokkepiger lavet fine hotdogs. Tusind millioner tak til Jer der var med. Jeg bor som en dronning på Nørrebro:-) Jeg lovede at nævne Jer så det gør Jer, sådan at I æres resten af Jeres liv:

Tak til Astrid for at komme først og være superfrisk med høje støvler.
Tak til Jesper for at være ene hane og total sej med en potensforlænger af en skruetrækker.
Tak til Christie for at sætte os igang.
Tak til Gry og Sigrid for at lave mad trods 3 dages tømmermænd...
Tak til Maya for at være supersej trods du er næstmindst og frisk selvom du selv lige er flyttet
Tak til Charlotte for at tage sengen trods du er den mindste - sejt!
Tak til Sophie for både at slæbe og holde mig opdateret med floorball (der var DM samtidig).
Tak til Kristina for at komme på det rette tidspunkt:-)
Tak til Pia for at være total klog hvad angår numre på spisebordet!
Tak til Anna for at bære lampen og bare være sej til Playstation.

Hermed til billeder:

































































































Forresten undskyld for sen opdatering - jeg ved nogle har ventet i spænding, fik lige en dum virus - kæmper stadig med den!

3 comments:

Anonymous said...

Ingen årsag der...det var jo en ganske nem flytning...gode hotdogs, øl og play station - som i øvrigt var ganske sjovt... jeg kommer gerne snart forbi og spiller det igen... God bedring...

Anonymous said...

Ayyiiiiihhh du har glemt at nævne Maya! PS. Hvad sker der med de billeder?? Hvem der bare var fotogen *suk*

lolula said...

Tak for påmindelsen -ups ups - det er hermed fikset:-) det var ikke med vilje. det må være virusset der drillede for Maya er ikke sådan en man glemmer!

Du er så fotogen Astrid:-)

Husk jeg inviterer gladeligt til flere hotdogs - har stadig 30 pøller og tusind brød tilbage!!!!! playstationen håber jeg bliver lidt endnu:-)