Friday, April 06, 2007

Halvvejs

Så er jeg nået halvvejs med malerjobbet, dog kun 1/5 med lektierne.

Jeg har malet gangen og soveværelset, og jeg er meget tilfreds. Godt var loftmalingen lidt ved at falde af i soveværelset men jeg tror jeg har reddet det med lidt maling. Der skal være nogle skavanker! Gry hjalp i går og det var bare så godt. Vi fik dog også set lidt video, så ikke alt var arbejde.

Det helt store er dog at jeg endnu ikke har ramt gulvet med en klat maling, men ok jeg mangler jo stadig det to stuer, så der er chancer nok (eller risici!).

Kom endelig og hjælp - jeg har masser af malergrej og lidt malertøj.

2 comments:

mormormor said...

Glæder mig vildt til at se resultatet. Og synes du er dygtig.

Anonymous said...

Eeeen gang maling må være nok. Jeg er fyret på gråt papir til den slags. Glem mig Lotte.