Saturday, June 02, 2007

eksamenslæsning igen

Nå skal jeg for alvor i gang igen - har godt nok svært ved at mande mig op...

Men nu gælder det brugervenlighed på nettet - så jeg skal bare læse for så studieaktiv har jeg ikke været i dette fag semestret igennem. Mon ikke det går...

Jeg er godt nok nervøs fordi det er en eksamensform jeg sidst prøvede i gymnasiet - altså midt 90'erne! 6 timer skriftligt og så er det slut. Underligt på en akademisk uddannelse for hvad lærer jeg med den eksamensform og hvad er det jeg producerer? Nå lad dumme Bertel Haarder om det...

2 comments:

Anonymous said...

Lotte tænk på en som mig. Det skal være forståeligt i første forsøg. Det er det jeg forstår ved brugervenlighed. Jeg er heller ikke alt for kvik til de dele. Men har jeg problemer, vender jeg bare tilbage. Pøj. pøj. Knus.

Anonymous said...

Hvor svært kan det dersens usability være.
"Hvis brugerne ikke kan finde ud af at bruge systemet, så er de for dumme" - Kristian, selvbestaltet usabilityguru.

P.S: Du må gerne bruge mit quote til eksamen.