Monday, June 11, 2007

Søndag god og dårlig

Søndagen startede med en stjålet cykel - øv! Min cykel - også kaldet den sorte hingst eller black beauty - har forladt mig. Den er nu alene og måske offer for vold!

Måske er jeg også lidt glad for jeg var faktisk lidt træt af det, men vi havde bare et godt forhold her til sidst.

Jeg havde dog en god søndag med hele la familia på Roskilde dyrskue - køer, kalve, grise, æsler, får og heste - det er da lige hvad man trænger til!

Eller det kan også være det bare er så god en dag at man skal skrige sin søster ind i hovedet:-O

3 comments:

Familien Guldberg Larsens blog said...

Ærgeligt med cyklen, men når det nu skulle være, så er det godt, at det ikke var farmors cykel, som forsvandt. Mustangen er jo en klassiker.

lolula said...

Jep - Sport mustang 200 har allerede været tur til fortet og bade...

mormormor said...

Herligt billede af de søde børn.