Wednesday, May 28, 2008

Honduransk 10 års jubilæum

Jeg var i Schweiz i weekenden. Her mødtes jeg med alle de andre europæere, som også var i Honduras samme år som mig med ICYE.

Det var helt fantastisk. Vi har ikke set hinanden siden da (jo nogle af os i for 9 år siden..), men det var som om det var for en uge siden ,vi havde set hinanden sidst.

Det, der slog mig mest var, at vi har udviklet os på samme måde. Forstået sådan, at næsten alle har rejst igen efter Honduras, taget en uddannelse på universitetet eller lignende, og nu er vi ved at falde til ro (obs og et par stykker har fået børn, men der har vi ikke fulgtes ad). Ja så vi er blevet magelige, mange af os.

Det bliver spændende at mødes igen om 10 år!
Her ser vi på billeder fra Honduras. Flere havde taget deres album med, med billeder fra dengang.
Ilka, min gode veninde, fik en honduransk øl af mig (Orlando havde haft den med) og den vakte stor glæde.
Her er vi næsten alle sammen (Filip mangler).

Og så skal jeg lige nævne, at jeg skal ind og se ham her med ham her:-) Det bliver stort!

2 comments:

mormormor said...

Det lyder sejt og internationalt alt sammen. Hvem er det lige 'ham her' er? Under alle omstændigheder - God to til dig og 'ham her'

lolula said...

du skal trykke på links'ne:-) de skulle gerne virke - har lige tjekket...