Thursday, May 08, 2008

Paradise hotel på ITU

I går var der IT matchmaking på mit universitet. Der skal jeg møde en såkaldt partner - altså en virksomhed, som passede til mig og mine jobønsker. Og de skulle finde en partner (eller flere...) til dem selv.

Jeg må indrømme, at det var mere stressende for mig end en et egentlig indspark til et job. Først og fremmest så var jeg ikke forberedt, altså jeg vidste ikke hvad jeg skulle have ud af messen præcist, ej heller havde jeg forberedt en kommende jobprofil for mig selv. Så derfor kunne jeg ikke rigtig snakke med nogle, for så blev det bare virksomhedspræsentationer uden klart formål for mig.

Så jeg var ikke for smart - oplevede denne situation et par gange = at de sagde, ja øhm hvad vil du gerne have og jeg sagde så hvad vil I gerne have og ingen af os kunne svare.

Så jep jeg er sgu' røget på soloværelset:
- så kan jeg tænke over tingene, kan jeg, med stor chance for at ryge hjem!

1 comment:

Anonymous said...

Du er så dømt i soloværelset! Men tro mig, man kan lære en masse af at meditere der.