Tuesday, October 24, 2006

Tilbage

Så er jeg ved at være tilbage igen efter en pause her på bloggen. Jeg vil godt undskylde for at jeg ikke har givet besked om at den var gået lidt i stå.

Jeg er ikke blevet til en hund (heldigvis!) men er derimod blevet til et normalt menneske igen. Rettere mere eller mindre - min lugtesans er stadig rimelig skarp, men så er det jo dejligt, at Nørrebro har så meget grønt i butikkerne.

I skolen har vi præsenteret mobil-ideer for DR og TDC. Vi fik en mega skideballe kort sagt - det var sku ikke godt nok. Så nu skal vi bare arbejde for vi har ligesom alt at vinde.

Til Jer som ikke har hørt fra mig et stykke tid, så er jeg langsomt gået igang med at kontakte jer igen. Så bare vent på mine kaffeinvitationer...

3 comments:

Jeanette said...

Hej

Godt at se der er liv i dig, vi var ved at være lidt bekymret!

KNUS

Anonymous said...

Hej lotte. Glæder mig til kaffe - håber du bringer ud :-)
Kys fra eo

lolula said...

Kaffen kommer nok ikke helt til Canada, men i det mindste er min skype fresh igen:-) så jeg ringer...